Cauta

Suport 24/7

În cazul în care există întrebări suplimentare referitoare la un produs sau o comandă, suntem la dispoziția dumneavoastră în permanență. Ne puteți contacta atât la adresa de email office@bricomania.ro, cât și pe site-ul nostru: www.bricomania.ro. De asemenea, ne puteți găsi și pe pagina noastră de Facebook: www.facebook.com/bricomania.ro/ , iar noi vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Întrebări despre comenzi:

De ce nu reuşesc să plătesc comanda online cu cardul?
Introducerea greşită a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plată cu cardul nu funcţionează. Dacă ai tastat corect şi tot nu reuşeşti să plăteşti, sună-ne la +40737211111.

Am înregistrat o comandă şi vreau să o plătesc online. Cum procedez?
Dacă după ce ai înregistrat comanda te-ai răzgândit în privinţa modului de plată şi vrei să o plăteşti cu cardul online te rugăm să ne suni la numărul de telefon +40737211111 şi îţi vom trimite un link pentru efectuarea platii online.

Am înregistrat o comandă şi m-am răzgândit, vreau alt produs. Cum procedez?
Dacă nu ai primit încă produsul comandat şi nu îl mai vrei, ne poţi suna la +40737211111.

Am cerut anularea comenzii cu câteva minute în urmă. De ce nu îmi apare în istoricul de comenzi că e anulată?
De obicei, dacă comanda ta a fost deja facturata, chiar dacă ai anulat-o, poate dura câteva ore până când statusul acesteia se actualizează în istoricul de comenzi.

Nu sunt mulţumit de produsul pe care l-am primit. Cum pot să îl returnez?
Produsul se poate returna în termen de 30 de zile de la data livrării: ne poţi contacta la numărul de telefon: +40737211111
O parte dintre produsele vândute de bricomania.ro pot fi returnate şi în showroom-urile noastre.

Filters
Sort
display