Cumparaturile de la bricomania.ro se pot returna fara griji! Dacă te răzgândești, ai dreptul să returnezi gratuit articolul sau articolele comandate. Le poți schimba cu altele, aflate în stoc, sau îți poți primi banii înapoi, tu alegi!
Dacă produsul comandat nu ți se potrivește, îl poți schimba cu un altul (daca e pe stoc) sau poți primi banii inapoi. Cum? Simplu, fără niciun cost de transport, pentru ca îl plătim noi pentru tine! Pentru ca tu să te bucuri de un shopping online fără griji!
Returnarea gratuită a unei comenzi se face în următoarele condiții: dacă ești pe teritoriul României* și dacă alegi să trimiți returul prin firma de curierat rapid Urgent Cargus, cu specificația pe colet: „Plata la destinatar”*.
Orice retur care nu respectă Termenii și condițiile SC POLIMAT INVEST SRL va fi refuzat.
Echipa Brico Mania verifică exclusiv calitatea fiecărui produs, oferindu-ți, astfel, garanția că articolele comandate de pe bricomania.ro sunt într-o stare impecabilă. În cazul unei excepții, ne asumăm răspunderea și îți înlocuim articolul cu unul identic, suportând și taxele aferente transportului (tur, retur).
Returnarea gratuită se poate face prin firma de curierat Cargus. Orice colet de retur venit prin alte căi decât prin Cargus își pierde dreptul la transport gratuit.
În cazul în care dorești să returnezi unul sau mai multe produse, te rugăm să ne anunți în termen de maximum 14 zile de la primirea coletului, apelând numarul de telefon +40737211111 sau prin completarea Formularului de returnare.
După ce returul ajunge la noi, se anunță dorința rambursării contravalorii comenzii prin Transfer Bancar (pentru acest lucru, avem nevoie de codul tau IBAN, alcătuit din 24 de caractere) sau prin Poștă, până pe data de 15, respectiv 31 a lunii, după caz. Restituirea se face doar pe valoarea articolului returnat. În cazul în care dorești restituirea sumei de bani, este necesar să ne contactezi telefonic, pentru a ne comunica acest lucru!
Atenție: Returnările de bani se fac doar în data de 1, respectiv 16 a lunii, după caz, dar fara a trece mai mult de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur.
* Cheltuielile legate de transportul retururilor, cât și a comenzilor alese în schimbul acestora din afara teritoriului României vor fi suportate de către client.