Cauta

Masina de tuns iarba cu motor pe benzina autopropulsata, Hecht 5534 SX 5 in 1

Disponibilitate: In Stoc
SKU: HECHT5534SX5IN1
Livrare la
*
*
Metodă de livrare
Nume
Estimare Livrare
Pret
Fără opțiuni de livrare
3.087,25 lei
2.374,81 lei
excluding shipping
decrease increase
Share

HECHT 5534 SX 5 in 1 este o masina de tuns iarba pe benzina puternica si bogat echipata, cu o cursa cu 4 viteze de 3 pana la 4,5 km / h.


Motorul este montat pe sasiul robust din otel HECHT cu un volum de 173 cm3 si o putere nominala de 3,6 kW. Sub sasiu sunt cutite cu forma speciala, cu o latime de 51 cm. Aceasta combinatie de performanta si o platforma de taiere de inalta calitate face ca masina de tuns iarba sa fie potrivita pentru ingrijirea regulata a suprafetei pana la 2000 m2. Inaltimea de ridicare este, desigur, reglabila central de la 25 la 75 mm folosind o parghie practica situata in partea dreapta din spate a masinii de tuns iarba. Masina de tuns iarba include un cos voluminos de 60 l, ceea ce face munca mai usoara, astfel incat nu trebuie sa va ocupati de golirea acesteia atat de des. Masina de tuns iarba este, de asemenea, echipata cu un maner foarte sofisticat, pe care veti gasi toate comenzile principale usor accesibile. De asemenea, placuta este captuseala manerului, care reduce transmiterea vibratiilor sau un panou practic cu spatiu de depozitare. Manerul este, de asemenea, reglabil pe inaltime si poate fi pliat foarte usor pentru transport sau depozitare.


Masina de tuns iarba include, de asemenea, echipamente care ii permit sa fie convertita rapid fara unelte. Unul dintre ele este, de exemplu, tunelul lateral de ejectie, care este foarte usor de pus sub dopul de evacuare lateral desfacut direct pe sasiu. Ca urmare, iarba este aruncata lateral atunci cand se coseste fara cos, iar operatorul nu trebuie sa calce in ea. Poate fi folosit in principal in tratarea peluzelor usor ingrosate sau oriunde colectarea in cosul de gunoi si prelucrarea ulterioara ar fi o problema datorita dimensiunii sale si unde nu conteaza sa lasati iarba taiata la locul ei.


Setul de mulcire include un dop de golire a orificiilor de evacuare din spate care, in combinatie cu o lama de tuns iarba cu forma speciala, taie iarba in bucati fine, care sunt apoi transportate la radacinile gazonului. Datorita acestei procesari, iarba taiata se va prabusi complet si va disparea in doua zile. Actioneaza ca un ingrasamant de inalta calitate, nu exista riscul de infundare a paslei si, in acelasi timp, pastreaza umiditatea in sol. Acest lucru promoveaza cresterea sanatoasa a gazonului.


Motor puternic de 173 cm3 si cuplu 10Nm/2600rpm-1este necesara pentru a asigura o calitate suficienta a cositului, colectarii si deplasarii. Atunci cand alegeti masini de tuns iarba cu o latime de 50 - 53 cm, feriti-va de cositoarele cu motor slab de 139 - 140 cm3 si un cuplu de aproximativ 7 Nm / 2600 rpm, unde la iarba mai mare sau groasa puterea si cuplul motorului pot lipsi, iar masina de tuns iarba este departe de a atinge puterea necesara. Unii producatori ascund acest handicap prin faptul ca nu precizeaza continutul real al motorului.


4 viteze de deplasare

Alegeti viteza de care aveti nevoie! Folosind parghia de pe manerul masinii de tuns iarba. Calatoria mai lenta este potrivita, de exemplu, pentru persoanele in varsta sau pentru persoanele mai putin mobile. Este, de asemenea, potrivit pentru o peluza ingrosata - masina de tuns iarba nu se infunda cu multa iarba. Cu o calatorie mai rapida, gazonul va fi tuns mai devreme.


TAIEREA MARGINILOR

 Masina de tuns iarba permite cosirea usoara chiar si de-a lungul gardurilor si peretilor. Datorita sasiului special format si locatiei rotilor cutitului, acesta ajunge chiar la marginea gardului sau a peretelui. Astfel, o banda de iarba netaiata este minimizata la 2 pana la 3 cm. Semanarea ulterioara cu un trimmer este, prin urmare, usoara sau, in unele cazuri, nu este necesara deloc.


Rulmenti cu bile cu caneluri adanci in roti

Rotile sunt montate pe rulmenti cu bile. Rulmentii cu bile cu caneluri adanci reduc uzura rotilor, frecarea si rezistenta la rulare. Rotile montate pe rulmentii cu bile sunt mai stabile, rulmentii prelungesc, de asemenea, semnificativ durata de viata a rotilor si stifturilor.


Design patentat al rotilor

Roti brevetate cu un profil W special format. Banda de rulare a rotii imbunatateste tractiunea pe iarba umeda si creste capacitatea de autocuratare a rotilor.


Cutie de viteze MS 300 Synchro

Aceasta masina de tuns iarba este echipata cu o cutie de viteze MS 300 Synchro de la General Transmissions.

Principiul transmisiei MS 300 Synchro se bazeaza pe tehnica transmisiilor auto manuale, unde sincronizarea va permite sa schimbati treptele fara probleme.


Pornire

lina Cand maneta de deplasare este apasata incet, ambreiajul conic este activat mai intai in cutia de viteze pentru a asigura o pornire lina


Cuplu

ridicat De indata ce maneta de deplasare este complet apasata, cuplajul angrenajului este activat. Cele doua trepte de viteza sunt conectate ferm pentru a preveni alunecarea si pentru a asigura transmiterea unui cuplu ridicat. Acest lucru asigura ca masina de tuns iarba continua sa se miste, chiar si atunci cand conduceti cu un cos plin de iarba.

Spre deosebire de cuplajele conice traditionale, ambreiajul Synchro nu are nevoie de arcuri pe cablul de control, ceea ce inseamna un efort minim pentru a inchide ambreiajul (de obicei mai putin de 1,6 N pe maner, adica cu 30% mai putin decat transmisiile concurente). Acest lucru reduce oboseala operatorului masinii de tuns iarba.


Durata de viata

Cand maneta actuatorului este apasata complet, nu exista frecare intre angrenajele ambreiajului, ceea ce inseamna ca nu exista aproape nicio uzura. Cutia de viteze va avea o putere constanta pe toata durata de viata a masinii de tuns iarba.

Fara intretinere

Ambreiajul Synchro nu are nevoie de nicio reglare a cablului de comanda si nu necesita lubrifiere pe toata durata sa de viata.


Specificatii tehnice:

  • Zona de taiere recomandata pana la 2000 m2
  • Motor Hecht in 4 timpi
  • Tip unitate Motor pe benzina cu ardere interna
  • Cilindree (cm3) 173
  • Putere nominala SAE J1940 (kW) 3,6
  • Cuplu maxim (Nm) 10
  • Taierea marginilor Da
  • Designul sasiului Metal
  • Reglarea centrala a inaltimii Da
  • Mulcire Da
  • Reglare inaltime maner Da
  • Ejectare laterala Da
  • Roti Da
  • Greutate (kg) 38,7
  • Latime de lucru (cm) 51
  • Volumul cosului in (litri) 60
  • Inaltime de taiere max (mm) 75
  • Inaltime de taiere min (mm) 25
  • Pornire Manual
  • Numarul de viteze inainte 4
  • Diametru roata fata/spate (inch) 8/11
  • Bujie recomandata F7RTC
  • Turatia de lucru a motorului (rpm) 2800
  • Distanta dintre electrozi (mm) 0,7 - 0,8
  • Capacitatea rezervorului de combustibil (litri) 2
  • Roti cu rulmenti cu bile Da
  • Ambreiaj de frictiune pe cutit Da
  • Viteza de lucru. Unelte (rpm) 2800
  • Viteza maxima (km/h) 4,5
  • Viteza minima (km/h) 3
Filters
Sort
display