Cauta

Intrebari frecvente

Am greşit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
În cazul în care comandă este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii iniţiale şi emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiaşi luni contabile şi doar pentru facturile ce depăşesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, contactează-ne la numărul de telefon +40 737 211 111. Te rugăm să ţii cont de faptul că refacturarea este posibilă doar în variantele: persoana juridică – persoana juridică său persoana fizică – persoana juridică, nu şi persoana juridică – persoana fizică.

Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:

a) Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul “În stoc”.

Când se livrează comanda mea?
Imediat ce predăm curierului comanda ta vei primi un e-mail care va conţine data estimată de livrare. Dacă ai ales să ridici comanda din showroom sau dintr-un punct de livrare, atunci când produsele tale sunt pregătite, îţi vom trimite un e-mail cu dată în care le poţi ridica.

Cum pot trimite produsul în service?
Pentru a trimite un produs în service, nu ezitați să ne contactaţi mai întâi de toate la numărul de telefon: +40 737 211 111 şi în maximum 48 de ore lucrătoare un curier va veni la tine şi va ridica produsul defect pentru a-l aduce în service.

Cum verific dacă produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur dacă este în aceeaşi stare în care a fost livrat (nu prezintă: zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, şocuri electrice).

În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?
Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către SC POLIMAT INVEST SRL, în contul indicat.
Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.

Nu sunt mulţumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Verifică dacă produsul este eligibil pentru retur şi apoi contactează-ne în cel târziu a 30-a zi calendaristica de la data ridicării/primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeaşi stare în care a fost livrat, în ambalajul original.

Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?
Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îţi recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon: +40 737 211 111, completând atât datele comenzii, cât şi denumirea produsului livrat.

Filters
Sort
display